Альянс Консалтансі пропонує спеціалізовані послуги з організації подій з індивідуальним підходом до кожного клієнта. Наша команда досвідчених кваліфікованих фахівців надає підтримку в організації місцевих, національних та міжнародних заходів в Україні та закордоном, включаючи тренінги, семінари, конференції та форуми.

Переваги співпраці з нами:

• Відмінне розуміння потреб і вимог клієнта;
• Індивідуальний підхід в плануванні та забезпеченні повного пакета логістичних та організаційних послуг;
• Знання специфіки і великий досвід підтримки заходів в сфері ВІЛ / СНІДу та громадського здоров’я в цілому;
• Здатність швидко адресувати складні завдання;
• Висококваліфікований персонал;
• Гнучкість і адаптивність до потреб замовника;
• Забезпечення та контроль якості;
• Фінансова прозорість і дотримання міжнародних стандартів.

На сьогоднішній день наша команда організувала і провела велику кількість національних та міжнародних заходів, з яких близько 198 заходів були проведені в 2015 – 2017 рр. Країни проведення включали: Киргизстан, Туреччина, Малайзія, Кенія, Індонезія, Китай, М’янма, Ефіопія, Бурунді, Уганда, Бангладеш, Індія, Таїланд, Грузія, Росія та Україна.